domingo, 3 de mayo de 2015

Ovos mexidos con xamón e leituga acompañados de tomate asado / Huevos revueltos con jamón y lechuga acompañados de tomate asado






2 ovos de galiña honrada
1 noz de manteiga
2 boas follas de leituga moi picada
1 rebanda fina de xamón picado a cubos
1 tomate desprovisto das extremos e cortado ao medio
Sal, pementa negra e aceite de oliva


Pomos na tixola unha gota de aceite e levámola ao calor. Ao aquecer pomos o xamón a un lado e o tomate a outro. Dulcificamos o lume e deixamos que se vai facendo. Coidamos que o xamón abrande pero non endureza. O tomate debe alourar por ambos lados. Ao estar, reservamos.

Noutra tixola, pomos o ovos cascados e a manteiga. Levamos ao lume e coa espátula plástica - a lingua - imos mexendo. Trátase de que se vai facendo unha masa consistente pero cremosa; non debe formar grumos nin secar. Para conseguilo non queda outra que ir retirando a tixola para moderar o calor que chega ao conxunto.
Unha vez callados os ovos ao noso gusto, engadímoslle o xamón e a leituga. Volvemos a levar un instante ao lume e remexemos a mestura para unifiacar o conxunto.
Pomos os tomates ao carón e sazonamos con sal e pementa. Levamos á mesa.




 Huevos revueltos con jamón y leichuga acompañados de tomate asado

2 huevos de gallina honrada
1 nuez de mantequilla
2 buenas hojas de lechuga muy picada
1 rebanada fina de xamón picado a cubos
1 tomate desprovisto de las extremos y cortado a la mitad
Sal, pimienta negra y aceite de oliva
Untamos en la sartén una gota de aceite y la llevamos al calor, al calentarse ponemos el jamón a un lado y el tomate al otro. Dulcificamos el fuego y dejamos que se vayan haciendo. Cuidamos que el jamón ablande pero no endurezca. El tomate debe dorarse por ambos lado. Al estar, reservamos.
En otra sartén, cascamos los huevos y depositamos la mantequilla. Llevamos a la lumbre y con la espátula plástica - la lengua - vamos removiendo. Se trata de que se vaya ligando una masa consistente pero cremosa; no debe quedar grumosa ni seca. Para conseguirlo no hay otra que ir retirando la sartén del calor para moderarlo.
Una vez cuajados a nuestro gusto, le añadimos el jamón y la lechuga. Volvemos a llevar un instante a la lumbre y batimos la mezcla para homogenizarla.
Ponemos los tomates a un lado y sazonamos con sal y pimienta. Llevamos a la mesa.


No hay comentarios: